Τρίτη 9 Ιουνίου 2026 -15:10

The Official Site

Με το δεξί και στον δεύτερο γύρο ο Φιλαθλητικός – Νέα νίκη στην Αλεξανδρούπολη

Με το δεξί ξεκίνησε τις υποχρεώσεις του και στον δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος της Α2 Εθνικής κατηγορίας στο βόλεϊ γυναικών ο Φ.Γ.Σ Πρέβεζας, ο οποίος κέρδισε στην Αλεξανδρούπολη την τοπική Νίκη με 3-0 στα σετ (22-25), (19-25), (21-25).

Τα κορίτσια του Πέτρου Παπαδόπουλου, μετά την υπερπροσπάθεια και το εισιτήριο για τις 8 στον θεσμό του κυπέλλου, συνέχισαν την αήττητη φετινή τους πορεία και στο πρωτάθλημα, απέναντι σε έναν δυνατό αντίπαλο.

Αν και η κούραση ήταν εμφανής στα πρόσωπα των αθλητριών του Φιλαθλητικού, ωστόσο δεν άφησαν σε κανένα σημείο του αγώνα την αντίπαλη ομάδα να ελπίζει σε κάτι καλό.

Έτσι η νίκη που σημείωσε ο Φιλαθλητικός προστίθεται στην βαθμολογία φτάνοντας έτσι τις 11 σε ισάριθμα παιχνίδια και συνεχίζοντας το αήττητο με 33 βαθμούς (33 σετ υπερ-2 σετ κατά).

Διαιτητές: Σκαρλατούδη, Τονονίδης

ΝΙΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ (Σάκης Μουστακίδης): Προφαντή, Μπάρη, Καραμιχάλη, Σάκαλη, Τσακιργιάννης Ι, Καράτζαλη, Κελεσίδου, Τσακιργιάννη Β., Μπαχλάβα, Φίλιππα, Στεφάνου, Σαράντη, Γεωργιάδου, Αθανασοπούλου.

Φ.Γ.Σ Πρέβεζας (Πέτρος Παπαδόπουλος): Πατακιάρα, Κοσμίδου, Ηλιάδη, Θεοδωράκη, Μέλου, Τζαλαλή, Ζιώγου, Τοτσίδου, Μητσοπούλου, Κούκα, Σιούλα, Parshyna.

Προηγούμενο Άρθρο

Στην Αλεξανδρούπολη ταξιδεύει ο Φιλαθλητικός – Αντιμετωπίζει την τοπική Νίκη

Επόμενο Άρθρο

Ο Φιλαθλητικός υποδέχεται τον Άρη Θεσσαλονίκης για το κύπελλο την Τετάρτη

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν...

Ήταν με 3-0 για τον Φιλαθλητικό εκτός έδρας από τις Ελπίδες Θεσσαλονίκης

Την ήττα γνώρισε ο Φιλαθλητικός Πρέβεζας για την 21η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Pre League εκτός έδρας από τις Ελπίδες Θεσσαλονίκης. Το πρωτάθλημα ολοκληρώνεται την επόμενη εβδομάδα με τον Φιλαθλητικό να υποδέχεται τον Πορφύρα το […]

Τελικός για τις κορασίδες του ΦΙΛΑΘΛΗΤΙΚΟΥ

Ούτε η ομάδα του ΑΓΟ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ κατάφερε να σταματήσει την εκπληκτική ομάδα Κ-18 κορασίδων του ΦΙΛΑΘΛΗΤΙΚΟΥ. Στον ημιτελικό της κατηγορίας που διεξήχθη στο ΔΑΚ ΠΡΕΒΕΖΑΣ οι κορασίδες του ΦΓΣ δεν άφησαν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης της […]

Πρωταθλήτρια ΕΣΠΕΔΕ η ομάδα βόλει Κ20 του Φιλαθλητικού

Μετά από ένα συγκλονιστικό μεγάλο τελικό Κ20 νεανίδων της ΕΣΠΕΔΕ, η ομάδα βόλεϊ του Φιλαθλητικού κατέφερε και κέρδισε το κύπελλο, νικώντας τον ΠΑΣ Γιάννινα στο ταϊ μπρέϊκ με 3-2 στα σετ. Ο αγώνας κράτησε αμείωτο […]