Τρίτη 23 Ιουνίου 2026 -1:31

The Official Site

Με επιτυχία στέφθηκε το δεύτερο τουρνουά ακαδημιών του ΦΙΛΑΘΛΗΤΙΚΟΥ

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε τη Κυριακή 22/03/26 το δεύτερο τουρνουά Ακαδημιών που διοργάνωσε ο ΦΙΛΑΘΛΗΤΙΚΟΣ Γ Σ ΠΡΕΒΕΖΑΣ με την συμμετοχή των ακαδημιών του καθώς και των ακαδημιών των ομάδας του Α.Γ.Ο. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ και του Α.Σ. ΓΙΑΝΝΕΝΑ.

Περισσότερες από 100 αθλήτριες των τριών ομάδων έλαβαν μέρος σε οκτώ ειδικά διαμορφωμένα γήπεδα, με τη χαρά και τη διασκέδαση να ξεχειλίζουν, μετατρέποντας σε μια γιορτή του βόλεϊ αυτό το τουρνουά.

Τα παιδιά πρόσφεραν όμορφες αγωνιστικές στιγμές στον κόσμο που παρευρέθηκε στο Κλειστό Γυμναστήριο της πόλης μας, δείχνοντας την αστείρευτη αγάπη τους για το βόλεϊ.

Όλα τα παιδιά ευχαριστήθηκαν βόλεϊ, μέτρησαν τις δυνάμεις τους και χάρηκαν το παιχνίδι, σε μια πρωτοβουλία που είχε ιδιαίτερη επιτυχία και είναι βέβαιο ότι θα επαναληφθεί στο μέλλον.

Μετά το τέλος του τουρνουά των ακαδημιών ακολούθησε αγώνας προαγωνιστικών ομάδων μεταξύ των ομάδων του ΦΙΛΑΘΛΗΤΙΚΟΥ και του ΑΣ ΓΙΑΝΝΕΝΑ.

Σε όλα τα παιδιά δόθηκαν αναμνηστικά διπλώματα για τη συμμετοχή τους.

Την απονομή έκαναν το μέλος της επιτροπής ανάπτυξης ΕΣΠΕΔΕ Σκουρας Γεώργιος και τα μέλη του ΔΣ του ΦΙΛΑΘΛΗΤΙΚΟΥ Κατσαρού Νικολέτα και Κωστουλας Βασιλειος.

Το ΔΣ του Συλλόγου για το επιτυχημένο τουρνουά που πραγματοποιήθηκε θα ήθελε να ευχαριστήσει:

Το τμήμα αθλητισμού του Δήμου Πρεβεζας και τους υπαλλήλους του για την παραχώρηση του ΔΑΚ 

Τα σωματεία ΑΓΟ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ, ΑΣ ΓΙΑΝΝΕΝΑ  για τη συμμετοχή τους 

Τους προπονητές και τους υπεύθυνους των σωματείων καθώς και τις αθλήτριες των αγωνιστικών τμημάτων του Συλλόγου μας για τη βοήθεια τους στη σωστή διοργάνωση των αγώνων.

  • Τον Απόστολο Σοφη για τη συμβολή του στην ηχητική κάλυψη.
  • Τον Βασίλη Τασουλα για τη μουσική επένδυση των αγώνων.
  • Τα S/M ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ΑΕ για την προσφορά χυμών κρουασάν και φρούτων.

Ιδιαίτερα θα ήθελε να ευχαριστήσει τους γονείς και συνοδούς των παιδιών που ήρθαν στο γήπεδο και έγιναν συμμέτοχοι της χαράς και της γιορτής.

Ο ΦΙΛΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ήδη έχει ξεκινήσει τις επαφές του ώστε μετά το Πάσχα να γίνει τριήμερο τουρνουά αγώνων με ομάδες πανκορασιδων και παμπαίδων από τη Θεσσαλονίκη και την Ήπειρο διατηρώντας τη δέσμευση που πήραμε για διοργανώσεις με τη συμμετοχή όλων των αθλητών του Συλλόγου μας.

Προηγούμενο Άρθρο

Δεύτερο Τουρνουά Ακαδημιών Φιλαθλητικού

Επόμενο Άρθρο

Αγώνας προημιτελικής φάσης για τις κορασίδες του ΦΙΛΑΘΛΗΤΙΚΟΥ

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν...

Το Αιγάλεω θα αντιμετωπίσει την 2η αγωνιστική ο Φιλαθλητικός εκτός έδρας

Στην Αθήνα θα ταξιδέψει το Σάββατο ανήμερα της 28ης Οκτωβρίου, ο Φιλαθλητικός, όπου θα αντιμετωπίσει την ομάδα του Αιγάλεω στο κλειστό γυμναστήριο ‘’Σταύρος Βενέτης’’ στις 17.00 για την 2η αγωνιστική της Pre league. Η ομάδα […]

Νέος θρίαμβος του Φιλαθλητικού – Νίκη επί της Νέας Γενεάς με 3-0

Νέος θρίαμβος για την ομάδα βόλεϊ γυναικών του Φιλαθλητικού, ο οποίος κέρδισε το απόγευμα του Σαββάτου την ομάδα ΜΑΣ Νέα Γενεά για την 15η αγωνιστική στο ΔΑΚ Πρέβεζας  με 3-0 στα σετ (25-23), 25-13), (25-15). […]

Ήττα για τις κορασίδες του Φιλαθλητικού από τον Α.Σ Ελπίς

Μετά από σχεδόν 2 ώρες παιχνιδιού, οι κορασίδες του Φιλαθλητικού ηττήθηκαν από τον Α.Σ Ελπίς με 3-1 στα σετ, ολοκληρώνοντας την παρουσία τους στην προημιτελική φάση του Πρωταθλήματος Κ18 που πραγματοποιήθηκε στην πόλη της Λάρισας. […]