Κυριακή 28 Ιουνίου 2026 -0:36

The Official Site

Τρίτη θέση και χάλκινο μετάλλιο για την ομάδα Κ-20 νεανίδων του ΦΙΛΑΘΛΗΤΙΚΟΥ

Με τη νίκη στο μικρό τελικό της κατηγορίας και τη κατάκτηση της τρίτης θέσης γύρισαν οι νεάνιδες του ΦΙΛΑΘΛΗΤΙΚΟΥ από τα Γιάννενα.

Στο κλειστό της Λιμνοπουλας νίκησαν μετά από καλή εμφάνιση τον ΑΣ ΓΙΑΝΝΕΝΑ με σκορ 1-3 (25-18, 20-25, 14-25, 17-25) και κατέκτησαν το χάλκινο μετάλλιο του πρωταθλήματος Βορειοδυτικής Ελλάδας.

Η ομάδα μας δε μπήκε καλά στο πρώτο σετ δείχνοντας αδυναμία τόσο στην άμυνα όσο και στο τελείωμα των επιθέσεων και έτσι η γηπεδούχος ομάδα κατέκτησε σχετικά εύκολα με σκορ 25-18.

Στο δεύτερο σετ οι ομάδες πήγαιναν μαζί στο σκορ μέχρι τους 16 πόντους.
Με ξέσπασμα ο ΦΙΛΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ξέφυγε με 16-23 ισοφαρίζοντας τα σετ σε 1-1 με σκορ 20-25.

Στα επόμενα δύο σετ η ομάδα μας έδειξε το καλό πρόσωπο της έφυγε  γρήγορα μπροστά στο σκορ με μεγάλες διαφορές και κατάφερε εύκολα να τα κατακτήσει με 14-25 και 17-25 παίρνοντας πανάξια τη νίκη στο μικρό τελικό.

Την απονομή των μεταλλίων και των διπλωμάτων στις ομάδες έκαναν τα μέλη του ΔΣ της ΕΣΠΕΔΕ Σκούρας Γιώργος και Κατσαρού Νικολέτα.

Το ΔΣ του ΦΙΛΑΘΛΗΤΙΚΟΥ Γ Σ  ΠΡΕΒΕΖΑΣ μετά τη λήξη του πρωταθλήματος των νεανίδων θα ήθελε να ευχαριστήσει ιδιαίτερα τις αθλήτριες ΚΑΡΑΚΑΣΙΔΗ ΛΥΔΙΑ (αρχηγό της ομάδας) και ΜΠΟΤΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ μαθήτριες της Γ´ ΛΥΚΕΙΟΥ που δεν έλειψαν από καμία προπόνηση από κανένα αγώνα παρόλο το βάρος των σχολικών υποχρεώσεων και το άγχος που συνοδεύει αυτή τη δύσκολη και κρίσιμη χρονιά για το μέλλον των σπουδών τους.

Έδωσαν ένα άριστο παράδειγμα ότι αθλητισμός και γνώσεις μπορούν να συνδυαστούν.
Ευχόμαστε μέσα από τη καρδιά μας στα κορίτσια μας να επιτύχουν τους στόχους τους και  να βρεθούν στις σχολές που επιθυμούν.

Προηγούμενο Άρθρο

Δεύτερη ήττα και αποκλεισμός για τις νεάνιδες του ΦΙΛΑΘΛΗΤΙΚΟΥ

Επόμενο Άρθρο

Πρόσκληση του Φιλαθλητικού Γ.Σ. Πρέβεζας στην κοπή της βασιλόπιτας

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν...

Στη προημιτελική φάση του πρωταθλήματος Κ-16 Βορειοδυτικής Ελλάδας οι πανκορασίδες του ΦΙΛΑΘΛΗΤΙΚΟΥ

Πραγματοποιώντας πειστική εμφάνιση η ομάδα Κ-16 κοριτσιών τού ΦΙΛΑΘΛΗΤΙΚΟΥ νίκησε για τη χιαστί νοκ άουτ φάση τον ΑΟ ΦΙΛΙΑ ΑΡΤΑΣ με σκορ 3-0 (25-19, 25-16, 25-15). Η ομάδα μας με εξαίρεση το πρώτο σετ που […]

Το Σάββατο η έναρξη του πρωταθλήματος Βόλεϊ γυναικών – Όλοι στο ΔΑΚ Πρέβεζας

Μόλις δύο εικοσιτετράωρα έμειναν για την αυλαία του πρωταθλήματος της Α2 γυναικών βόλεϊ, εκεί όπου ο Φ.Γ.Σ Πρέβεζας, υποδέχεται τη Νίκη Αλεξανδρούπολης για την 1η αγωνιστική. Ο αγώνας θα γίνει το Σάββατο 29 Οκτωβρίου στις […]

Πρώτη θέση για τον Φιλαθλητικό στο τουρνουά της Πρέβεζας – Κέρδισε τον Άρη Θεσσαλονίκης στο ταϊ μπρέικ με 3-2

Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ του Φιλαθλητικού Πρέβεζας κατέκτησε την πρώτη θέση στο τουρνουά που πραγματοποιήθηκε στην Πρέβεζα στις 22 και 23 Σεπτεμβρίου από τον Φ.Γ.Σ Πρέβεζας με την συνδιοργάνωση της Π.Ε Πρέβεζας και του Δήμου […]