Σάββατο 27 Ιουνίου 2026 -15:25

The Official Site

Σαρωτικός ο Φιλαθλητικός Πρέβεζας – Νίκη με 3-0 στη Νέα Γενεά

Η ομάδα γυναικών του Φιλαθλητικού συνεχίσει να είναι ασταμάτητη, κερδίζοντας και τον επόμενο δυνατό αντίπαλο όπως την ομάδα της Νέας Γενεάς με 3-0 στα σετ (13-25), (21-25), για την 4η αγωνιστική του πρωταθλήματος και να συνεχίζει να είναι μόνη πρώτη στον βαθμολογικό πίνακα, έχοντας το απόλυτο.

Τα κορίτσια του Πέτρου Παπαδόπουλου, ξεκίνησαν δυνατά στο πρώτο σετ και κατάφεραν να το κερδίσουν σχετικά εύκολα με 25-13.

Στο δεύτερο σετ η ομάδα της Νέας Γενεάς προσπάθησε να ισορροπήσει τα πράγματα, δυσκολεύοντας την ομάδα του Φιλαθλητικού, ο οποίος όμως κατάφερε και το κέρδισε με 25-21, κάνοντας το 2-0 στα σετ.

Στο τελευταίο σετ η ομάδα της Πρέβεζας συνέχισε την πολύ καλή της απόδοση και κατάφερε και το κέρδισε με 25-21.

Η ομάδα του Φιλαθλητικού μετά από 4 παιχνίδια συνεχίζει μόνη στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα με 12 βαθμούς.

Την επόμενη αγωνιστική η ομάδα της Πρέβεζας υποδέχεται στο ΔΑΚ Πρέβεζας έναν ακόμη δυνατό αντίπαλο όπως την Ε.Α Λάρισας.

Ο αγώνας θα γίνει το Σάββατο 26 Νοεμβρίου στις 6 το απόγευμα.

Διαιτητές: Δημητρίου, Αβραμίδης

Νέα Γενεά: Αλατζίδου, Ντάκουλα, Κυριακίδου, Φούρα, Γιοβανέκου, Κουκουδίτσκα, Παλτινσιζόγλου, Δαμιανίδου, Στεργίου, Αδάμου, Βακαλούδη, Μπαλλογιάννη, Πυργιώτη.

Φ.Γ.Σ Πρέβεζας (Παπαδόπουλος Πέτρος): Πατακιάρα, Κοσμίδου, Ηλιάδη, Θεοδωράκη, Μέλου, Parshyna, Ζιώγου, Τοτσίδου, Μητσοπούλου, Κούκα, Σιούλα, Γκίμπερτ.

Προηγούμενο Άρθρο

Ακόμη ένα δύσκολο παιχνίδι για τον Φιλαθλητικό εκτός έδρας

Επόμενο Άρθρο

Το Σάββατο ο Φιλαθλητικός υποδέχεται την Ε.Α Λάρισας

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν...

Πολλά συγχαρητήρια στον Φιλαθλητικό Πρέβεζας – Παραμονή στην Pre League

Η Πρέβεζα μπορεί από σήμερα να πανηγυρίζει μία σημαντική αθλητική διαδρομή, που έκανε η ομάδα γυναικών του Φ.Γ.Σ Πρέβεζας, η οποία παρέμεινε στην Pre League κατηγορία, χωρίς να χρειαστεί να δώσει αγώνες play out. Ο […]

Πρωταθλήτρια ΕΣΠΕΔΕ η ομάδα βόλει Κ20 του Φιλαθλητικού

Μετά από ένα συγκλονιστικό μεγάλο τελικό Κ20 νεανίδων της ΕΣΠΕΔΕ, η ομάδα βόλεϊ του Φιλαθλητικού κατέφερε και κέρδισε το κύπελλο, νικώντας τον ΠΑΣ Γιάννινα στο ταϊ μπρέϊκ με 3-2 στα σετ. Ο αγώνας κράτησε αμείωτο […]

Την ΜΑΣ Νέα Γενεά υποδέχεται ο Φιλαθλητικός το Σάββατο στο ΔΑΚ Πρέβεζας

Την δεύτερη ομάδα του πρωταθλήματος ΜΑΣ Νέα Γενεά υποδέχεται το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου στις 6 το απόγευμα στο ΔΑΚ Πρέβεζας η ομάδα του Φιλαθλητικού για την 15η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Α2 Εθνικής στο βόλεϊ […]